2012. június 6., szerda

1. sztárfotó. 4. hét 6. nap

Hát..., átestünk az első fotózáson.

Egyszerre hívtak be kettőnket egy másik lánnyal, amíg én vártam az uh-on, addig a másik lányt a rendelőben fogadta a doki.

Ott ültem a vizsgálóasztal szélén sík idegbajosan. Addig még nem is voltam olyan "lalás".
Talán 3 percet kellett várnom, de egy örökkévalóságnak tűnt. A pulzusom az egekig szökött, egész rosszul lettem.

Akkor kezdtem magam csitítgatni... még csak az hiányzik, hogy elájuljak. :-)

Aztán bejött a főorvos. (Most a saját dokim szabadságon van, de sebaj, már legközelebb hozzá jövünk)

Kiszámolta, hogy a 35. ciklusnapon vagyunk, és azt mondta, hogy kicsit "korán" van még, valószínűleg nem fogunk semmit látni, dehát... nézzük meg. Még szinte meg sem éreztem az uh-ot... amikor megszólalt a Főorvos ..., de 



   ott van!    

A világ legszebb szavai!!!

Megmérte... és azt mondta minden rendben van. 5,8 mm-es ép szélű petezsák és benne embrió is sejthető!

Nézelődött még egy darabig, hogy van-e testvére, de úgy tűnik egyedül van.

Megméregette a teniszlabda nagyságú petefészkeimet, ők is a helyzethez képest jól vannak.

Szóval egy kis papírmunka után utunkra bocsátott minket

... legközelebb 14-én, azaz jövő hét csütörtökön  megyünk uh-ra már a MI dokibácsinkhoz!

És hát íme a mi kis Pandora babánk első sztárfotója:

4 hetes és 6 napos vagyok


6 megjegyzés: