2012. október 11., csütörtök

fogfájás :-(

1 hete megállapodtunk a dokibácsival, hogy nekem nincs szükségem plusz D vitaminra, mert nincs probléma a fogaimmal.

Hát erre jól rászóltam. :-(

1. fog: - kitisztították. Kaptam bele gyógyszert és ideiglenes tömést, ami persze még aznap kiesett. Nem gond, mondták, mert a gyógyszer benne van. Így marad. Igen ám, de így a fogam egyik része csak lóg a levegőben.... eredmény: letört belőle egy darab. :-((

Egyik éjjel arra ébredtem, hogy teljesen bedagadt az arcom. Reggel irány a rendelő (mert ugye a rendelő honlapján délelőtti rendelési idő van feltüntetve), odaérve kiderült, hogy majd délután lesznek. A duzzanat szerencsére kb. 10 órára lehúzódott.

Persze a délután olyan sűrűre sikeredett, hogy nem jutottam el a fogászatra. Éjjel ismét feldagadt, de már csak alig viszont a másik oldalon fáj és vérzik a fogínyem. Elmentem a fogászatra. Gyökérkezelni kell. Kaptam bele gyógyszert, de nyitva hagyták. Hát ez marha jó, gondoltam. Még mindig lóg a levegőben az egyik része, remélem nem törik le. Ez volt pénteken. Szerdára kaptam időpontot.

Nagyon hosszúnak bizonyult ez a néhány nap. Teljesen begyulladt a fogínyem persze a másik oldalon, ahol tudnék enni. Sakk-matt. Napról-napra rosszabb, illetve éjszakáról éjszakára. Kivárom a szerdát. Semmi gond.... az 1. fogamat újra gyógyszerezik és kapok rá ideiglenes tömést. A gyulladt fogínyrészről pedig leszedik a fogkövet. Na, erre is ihatok hideg vizet, gondoltam, mert ez tutti nem fog használni.

Aztán láss csodát, délután a korábban gyulladt oldalon már almát ettem. Ez király! Persze az öröm nem tartott sokáig. Ismét éjféli ébresztő. A korábban gyulladt oldalon lüktet egy terület, megkocogtatom a fogimat. 2 egymás melletti fogam is fáj. Ráadásul az ideiglenesen tömött is enyhén lüktet néha.

Hát ezt már tényleg nem hiszem el!!! Azt hittem, hogy nincs is rossz fogam, ehhez képest a végére elveszítem a fél fogsoromat????

A legdühítőbb, hogy én minden éven elmegyek rendbe rakatni a fogaimat, és most tessék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése