2012. szeptember 5., szerda

genetikai tanácsadás ... kontroll

Már rutinosan mentünk. A Férjem az épület előtt tett ki az autóból (mivel ingyen lehet behajtani és az első fél óra ingyenes - nagyon korrekt módon!). 

Most is rövid várakozási idő után behívtak ultrahang-vizsgálatra. Most egy másik szonográfus hölgy dolgozott, de ő is végtelenül kedves volt. Szerencsére mindent rendben talált. A mi kis Csöppségünk úgy kapálózott, én még ilyet nem láttam. Folyamatosan járt a lába, mintha biciklizne ... és ezt mind guggoló helyzetben! Fogalmam sincs, hogy csinálta. :-)

Kértem egy fotót, de a fejecskéjén kívül nem sok mindent lehet kivenni belőle, mert annyira mocorgott, egyszerűen nem lehetett lefotózni, mert bemosódott... de sebaj.

A tanácsadásra még 1-1,5 órát vártam, de most valahogy elrepült az idő. Szerencsére nem voltam ideges. 

Ugyanaz a doktornő volt a rendelésen, aki a múltkor. Nagyon kedves volt. Emlékeztetett egy volt főnökasszonyomra (idős hölgy volt, "Anyánk"-nak becéztük, mert olyan volt velünk, mint egy tyúkanyó a kiscsirkéivel). Megmutogatott mindent, mit és hogyan kell értelmezni, megkérdezte van-e kérdésem ...

... és a lényeg:
minden teljesen rendben van!


2 megjegyzés: