2012. szeptember 5., szerda

genetikai tanácsadás ... 1. alkalom

Előzmény:
Vasárnap hazajöttünk a kórházból. Utasítás: - kíméletes életmód, sok fekvés.
Csütörtökön genetikai vizsgálat 120 km-re.... hosszú út lesz.

1. alkalom

Fél 7-kor indultunk. Kifejezetten fáztam, így vastagzoknit húztam, biztos, ami biztos. Még fűteni is kellett az autóban. Mire Debrecenbe értünk már elég volt a szanda és az ujjatlan felső. :-)

Az ultrahangra nem sokat kellett várni, kb. 15 perc múlva behívtak. Ébren volt az én kis Apróságom, mocorgott. Egy nagy monitoron tudtam nézni, mi történik. Nagy élmény volt. Már igazán formás kislány.

Aztán mondták, üljek a tanácsadóhoz, majd hívnak és  csak vártam.... és vártam.... és vártam....

Kiderült, hogy csak 1 orvos van, aki majd a másik rendelőt csak akkor kezdi el csinálni, ha a sajátjával végzett.

5 óra várakozás után szóltam az asszisztens-hölgynek, hogy nekem igazság szerint feküdnöm kellene és még így is több mint 2 óra az út hazafelé. Odaadtam a zárójelentést is. Be is hívtak rögtön.

1 vérvételt követően jöhettünk haza, azzal az utasítással, hogy mindenképpen autóval menjünk legközelebb, mert ha magzatvíz-vételre kerül sor, csak akkor tud hazaengedni, ha autóval és kísérővel vagyok.

Így 1/2 6-ra értünk haza.

Végeredményét tekintve a pocakom jól viselte a sok állást, ülést. A klinikára pedig egy rossz szavam sincs, még a sok várakozási idő ellenére sem, mert mindenki végtelenül kedves, segítőkész volt. Úgy érezhettem, hogy fontosak vagyunk. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése