2012. július 26., csütörtök

diabetológia ...

Tegnap elmentem a diabetológiára.

Elhagyhatom a merckformint. :-)

Eredeti terv szerint a második trimeszterben napi egy szemet még szedni akartam, el is döntöttem, hogy ebből nem engedek(!!!), de ... megnézegettük az összes korábbi leletet, számolgattunk...

és a főorvosnőnek igaza van, nálam csupán a cisztákra kifejtett hatása miatt írták fel (eredetileg) a meforalt. A cukor eredményem mindig tökéletes volt, az inzulinértékeim pedig gyógyszer nélkül is csak alig lépték túl a felső határt (olykor csak néhány tizeddel), így a gyógyszer a cukor és inzulin miatt teljesen indokolatlan, a petefészkek pedig ilyenkor pihennek.

Szóval meggyőzött. Bár azt mondta, hogy egyik napról a másikra nyugodtan elhagyhatom a gyógyszert átmenet nélkül, de szerintem, ha hetek alatt szokta meg a szervezetem a teljes adagot, akkor talán leépíteni sem kellene ilyen gyorsan. Így hát úgy döntöttem 2 naponta csökkentem az adagot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése