2012. július 28., szombat

ultrahang. 12. hét

Elég érdekes és fárasztó nap volt a tegnapi.

Reggel vérvétel éhgyomorra. Hozott reggeli első vizelet - ami nagyon opálos. Emiatt eléggé aggódtam.
Megkérdeztem a vérvételen, hogy ez mitől lehet. Azt mondták több minden okozhatja, de a legvalószínűbb, hogy a baba rajta fekszik a húgyvezetéken és elnyomja azt, így pang a vizelet. Beavatkozást, kezelést szinte soha nem igényel.

Ez persze tökéletesen nem nyugtatott meg. Délután lejártam a lábam a vizelet-eredményért (csak szerdán lett volna rendelés - én biztos nem várok addig!). Szerencsére negatív. :-)

Vérvétel után kicsit rosszul lettem. Gyorsan ittam egy tejes kávét cukorral. Az használt.

Átmentem uh-ra. Összefutottam egy ismerős házaspárral. Ők is ugyanahhoz a dokihoz járnak, akihez én jöttem. Így együtt töltöttük a következő 2 és fél órát. Nem voltam mérges a várakozás miatt, mert annyian voltak, és akaratán kívül várakoztatott meg minket. Csak már nagyon éhes voltam, az ismerősék meghívtak egy kis kekszre, ami életet mentett. :-)

Aztán bejutottam a vizsgálatra. A doki nagyon aranyos, szimpatikus.
Alig tudott megvizsgálni minket, mert a kis drágám annyira kapálózott, rúgdosott, egy pillanatra meg nem állt volna. :-) Mondta is a doki, hogy naaagyon aktív. :-) Gondoltam magamban, hogy biztos éhes, olyan mint az apja, hisztizik, ha üres a poci. :DDDDD

Most egy nagy monitoron tudtam nézni mindent. Nagyon élveztem.

Minden rendben van! :-) Jól van az én kicsikém. Nagyon boldog vagyok!!!! :-)

Bár még nem biztos, de talán kislány. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése