2012. augusztus 2., csütörtök

13. hét, azaz II. trimeszter

Hihetetlen ... keresem a szavakat, de ez szavakkal megfogalmazhatatlan...
Betöltöttük papíron is a 13. hetet...,
a 2. trimeszterbe léptünk...

Az elmúlt 1 - 1,5 hét alatt szemmel láthatóan megnőtt a pocakom. Az utolsó 2 napban pedig sokat emelkedett. Már kb. 2 cm-rel feljebb "kezdődik" a hasam alól, mint eddig. :-)

Este, lefekvés után félig hason feküdtem. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy a hasam alján egy folton, mintha a kicsi szívverését érezném, de egész intenzíven. Lehetséges ez egyáltalán? Sokkal gyorsabb volt mint az én szívverésem, így biztosan őt éreztem. :-) Annyira jó volt. :-)

Megjegyzés ( lehet, hogy nincs semmi jelentősége, de):
- az elmúlt hét alatt 2-szer (a hajnali órákban) olyan érzésem volt, mintha csikarodna a hasam, de kellemetlen érzés nélkül, csak egyszer "megmozdult", aztán folytatása nem volt. Eszembe jutott, hogy a baba mozgását érezhettem...., de ez túl korai, nem????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése