2012. augusztus 14., kedd

hétfő - irány a kórház...???

A sztori valamikor szombat délután kezdődött.
Bal oldalon egy pici pontba bele-belehasogat... Folyamatossá válik.
Egyfolytában hasogat, szúr, nyom... olykor-olykor néhány másodpercre, néhány percre kihagy.

... biztos csak a szalagok nyúlnak... de csak egyetlen pici ponton??? - nem tetszik, de még nem aggódok.

Vasárnap.
Ez folytatódik tovább. (Ráadásul még pihenni sem tudtam, valamikor délkörül ültem le először). :-(
Újabb tünet párosul. Alulról mintha kést szúrnának belém. Csak 1 pillanatig tart, de ijesztő.

... biztos felfáztam.... de most voltam a védőnőnél, nem volt semmilyen gyulladásra utaló jel.

Újabb "késszúrás", majd újabb, estére elég sűrűn jöttek.

Para indul!!!

Hétfő.
Szerencsére nagyjából végigaludtam az éjszakát. A "késszúrkálások" megszűntek, talán 1-2 volt, de az is tompa.
A baloldali hasogatás megmaradt, bár csak ritkán fordul elő, de egyre nagyobb területen, már nem egy pont, hanem egy folt. Később elkezd görcsölgetni az a folt. Napi 3x2 MagneB6 mellett nem igazán kellene görcsölnie.

Telefonálok.
Védőnő, orvos, rendelőben beszélek egy szülészeti asszisztenssel.
Utasítás: - figyeljük, ha nem múlik, akkor irány a kórház.

1 órakkor elindulunk. A dokim sajnos szabin van, de bízom benne, hogy csak vaklárma és akkor nem kell beráncigálnom.

Egy aranyos dokibácsi volt, nagyon durva kézzel. Nagyon megnyomkodott, aggódtam a Kicsi miatt. Ahogy megnyomta a bal oldalamat borzasztó kellemetlen volt, nagyobb területen fájt, mint sejtettem, de az is egyértelművé vált számomra, hogy a petefészkem fáj ... akkor olyan nagy baj nem lehet. :-)

Nem talált eltérést.

Az ultrahangon is megnéztek. A babával minden rendben van.
A petefészkeimet nem nézte meg, hiába mondtam, hogy ott fáj, de már annyira nem is érdekelt.  A baba rendben legyen a többi nem érdekel.

Így tehát nem derült ki, hogy mi is a baj. Annyi iránymutatást kaptam, hogy pihenjek és másnap hívjam fel a dokimat (mert akkor már dolgozni fog) és beszéljem meg vele a továbbiakat.

* * *

Azért volt egy kis öröm is a napban. Néhány másodpercre láthattam a babámat, aki jól van és hatalmasat nőtt. Már 134 gramm. :-) A hosszát pontosan nem tudom, mert nem mérték meg, de a többi adathoz viszonyítva kb. 11-12 cm lehet. :-) Jaaa, és már most egész kigömbölyödött a pocija. :-)

6 megjegyzés:

  1. :-)
    Bocsi.
    Közben beszéltem a dokival.
    Azt mondta, hogy valószínűleg a hashártyámon van összenövés, ami felszakad.
    Ez fájni fog, de nem érdekel, csak a baba jól legyen.
    Mondta a doki, hogy ha gondolom befektet, de igazság szerint nem tudnak vele csinálni semmit.
    Nem mintha szeretném. Kinlódni pedig jobb itthon, ráadásul még annyira nem fáj, hogy ne tudnám elviselni. Inkább csak kellemetlen. :-)

    VálaszTörlés
  2. Zúgolvasód vagyok ... nálam a Magne B nem használt, sokat görcsölt a hasam. Magnesii Citricitet szedtem és pár órán belül megszüntette minden gondom.

    VálaszTörlés
  3. Szia! :-)
    Elgondolkodtató amit mondassz, mert eddig Magnerotot szedtem.
    Addig soha nem húzta a görcs a lábam, de mostanában szokta. Biztos, hogy kevésbé szívódik és kevesebb is benne a magnézium.

    Köszi az infót! :-)


    Viszont ha a dokinak igaza van és valamilyen összenövés van útban, akkor ez így is -úgy is fájni fog és át kell esnem rajta.

    Mindenesetre visszaállok a Magnerotra, hátha egy picit jobb lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Magnerotot nekem is ajánlották, ki is próbáltam, de görcsöltem attól is ugyanúgy, mint a Magne B-től, ráadásul nekem a vádlimat is húzta állandóan a méhem mellett a görcs. Aztán anyám javasolta, hogy "régen csak ez volt" alapon próbáljam ki és igaza lett. Egyébként igazad van abban, hogy az ember szervezete nem ugyanúgy reagál és nem egyformán szívódik fel a bevitt cucc és ugye függ attól is, hogy a baba mennyit használ el belőle és mennyi kerül a te szervezetedbe.
      Remélem segít a Magnerot neked.

      Törlés
  4. Szia!

    Tegnap már dél körül majd szét akart szakadni az egész hasam annak ellenére, hogy bevettem a déli 2 szem MagneB6-ot.

    A patikában végülis Magnesii-t kértem és kb. 10 percen belül elkezdett hatni.
    Ez hihetetlen!!! Azóta mintha elvágták volna a kínjaimat. :-)

    Most már csak az adagolással vagyok bajban, mert ennek a dobozán a napi 2x1 van feltüntetve. Ránézésre kevésnek tűnik, de most estére is csak 1-et vettem be és elég volt.

    Hálás köszönet az infóért!!! :-)

    Egyébként hogy szólíthatlak?


    VálaszTörlés