2012. augusztus 17., péntek

Mit csináljak?

Az új magnézium (Magnesii citrici) birtokában teljesen jól indult a nap.

Megreggeliztünk kb. 9-óra környékén, hozzá bevettem az 1 szem magnéziumot, mert ugye a dobozon 2x1 szem van írva. Gondoltam megpróbálkozom ezzel a dózissal, esetleg még +1-et beveszek délben.

Az öröm sajnos nem tartott sokáig. Még 11-óra sem volt, amikor nagyon erősen el kezdett feszíteni a hasam. Ahogy szokott kb. köldöktől lefelé az egész alhasam mintha szét akarna szakadni. Kihúztam délig. Ekkor bevettem még egy szemet. Ettől helyre jött.

Közben elértem a dokit, aki azt mondta, hogy feltétlen látni akar ilyen tünetekkel, de ha megoldja a magnézium, akkor minden oké. Szükség esetén emelhetem az adagot 4x1-re vagy akár 3x2-re is.
Örültem, mert ekkora már nem volt semmi bajom. Nyugtáztam magamban, hogy minden rendben.

Persze kb. 2-2,5 óra elteltével már elölről kezdődtek a hasfájásaim. Ismét bevettem 1 szemet, de most már nem múlt el tökéletesen a feszítő érzés, azt nem mondanám, hogy fájt, de éreztem. Ehhez ráadásul párosult még egy nagyon enyhe menstruációs görcs is. Később elkezdett fájni a derekam, ami persze a rossz pozíciótól lehetett, de nem kicsit idegesített. Ekkor megittam még egy kalcium-sandoz-t.

Vacsi mellé pedig már 2 szem magnéziumot vettem be, ami elég nehezen hatott, de addigra már persze este fél 8 volt. Járt az agyam, hogy bemenjünk a dokihoz vagy se.

Végülis abban maradtunk, hogy reggel meglátogatjuk a dokibácsit, de persze most az égvilágon semmi bajom, kicsit talán nehezebbnek tűnik a hasam, de lehet, hogy csak többet ittam. Viszont délután már csak busszal tudnék menni. Fogalmam sincs mit csináljak.

Nem tudom eldönteni, hogy ez normális-e vagy sem.

Bár ennyi magnézium mellett a 15. héten nem hiszem, hogy jó ez így. :-(


5 megjegyzés:

  1. Magamból kiindulva: megnézetném, mert akkor lennék nyugodt!
    Na, sokat segítettem :(
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Én is elmennék dokihoz. Én a Magnesiitet kettesével szedtem, négyszer egy nap. Nekem ez segített és így dolgoztam végig a terhességem 40. hetéig. A sok ülés nem jó, a sok állás sem, a helyes testtartást kell megtalálni. A hirtelen felállástól nekem mindig begörcsölt a hasam, illetve ha úgy ültem, ahogy a babának nem volt jó. Nagyon nehéz kitalálni épp mikor mi a jó ... menj el, nézesd meg mi van, nehogy a méhszáj kinyíljon! Nem vesztesz vele semmit. Görcsök akár hüvelyfertőzéstől is lehetnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ... és Liz vagyok, Dorka anyukája :))) Az Édes kis pöttyöm blogírója :)))

      Törlés
    2. :-) Olyan bamba vagyok még mindig a bloggerhez, nehezen találom meg, ha keresek valamit. :-)

      Törlés
  3. Köszi szépen a megjegyzéseket. Aranyosak vagytok! Végülis én is erre a döntésre jutottam. Pénteken bementünk a kórházba.

    VálaszTörlés